martes, 18 de junio de 2013

CONCLUSIONS



RISTO MEJIDE

Per finalitzar aquest blog, volem fer un petit resum del que ens ha semblat aquesta activitat dirigida a partir del mòdul de Gtic.

Quan vàrem escollir al comunicador ja teníem una certa predilecció per a ell. Ens agradava com parlava, la imatge que donava i com treballava. Aquestes raons van ser per les quals vàrem agafar a aquest comunicador.

Un cop realitzat el nostre treball,  volem afirmar que si abans ens agradava encara ens agrada més. No només és un personatge televisiu que s’enfronta amb tothom. És més que això. És un home amb estudis i educat, amb el que es pot parlar de qualsevol tema. Em pogut observar que reflexiona sobre com està el món, donant arguments molt coherents i elaborats els quals moltes persones ignoren.

Admirem a en Risto per la seva manera de parlar, de com es posa davant el públic i s’expressa d’una manera molt correcta i directe i fins i tot amb un tó irònic i burlesc que fa que tingui tants seguidors.


Per finalitzar, volem dir que aquí no acaba el nostre seguiment a Risto Mejide, durant molt de temps el continuarem seguint ja que aquest treball ha passat de ser un objectiu per passar aquesta assignatura a un petit hobbie que ens agrada  i ens fa gaudir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario