Conferencia sobre noves tecnologies.
Desprès de buscar molts vídeo considerem que aquest un és un vídeo que engloba perfectament el seu paper a internet, i explica que no esta conforme amb facebook i si amb twiter, parla dels drets d'autor a la tecnologia( minut 17),de la informació a la xarxa ,de no contaminar continguts dels altres, de la creativitat, innovació...
En aquest vídeo mostra la seva bona faceta de bon comunicador, ja que és veu la seva essència, i el seu humor irònic i sarcàstic.
Val la pena mirar-lo.
Val la pena mirar-lo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario