Risto Mejide, ahir va fer
una confèrencia a la nostre Universitat juntament amb l’Assosiació
Empresarial de Publicitat(AEP) de la presentació del Manual de Primers Auxilis
de Marketing Digital.
Risto a la confèrencia va
comentar que ell era un analfabet digital i provocador (cosa que ens consta per
tots els seus comentaris tan per les xarxes socials, com per la petita
pantalla).
El Manual de Primers Auxilis de Marketing Digital proposa, un
inventari de serveis digitals que juntament amb un kit d’eines millorarà
el desenvolupament professional dels publicitaris en aquest món digital que
canvia amb tanta rapidesa.
A tot això cal dir que
van asistir moltes persones, entre elles:
- Josep Lluís de Gabriel, fundador de Bitlonia.
- Jose Ángel Avancés, president de l’assosiació empresarial de publicitat.
- Jordi Botey,coordinador de Màster i Post Graus a la Universitat de Comunicació Blanquerna.
- Alfons Pena, director general de la AEP, entre d’altres..
Ens hagués agradat assistir a aquesta conferència però ens em enterat massa tard. No obstant, ens em informat de tot el que va dir, qui va assistir i quines sensacions va tenir.
No hay comentarios:
Publicar un comentario