Som unes alumnes
que estem estudiant el Grau d’Educació Infantil a Blanquerna.
Em creat aquest
blog concretament perquè és una de les activitats proposades de l’assignatura
de GTic impartida per el professor Jordi Simó.
El nostre propòsit
amb aquest blog és seguir de ben a prop a un dels gran comunicadors catalans
que tenim al nostre país. Com a referència em escollit a Risto Mejide (Ricardo Mejide Roldan), un dels
grans en aquest món.
No hay comentarios:
Publicar un comentario