Aquest comentari amb ingeni, és una critica als preus del Congres dels diputats. Risto en tots els seus comentaris tan a Twiter, a facebook o Instagram fa comentaris d'aquest tipus, sense pèls a la llengua, aquells comentaris que en realitat tots pensem però que no tenim aquest enginy, aquesta creació per posar-los però que la majoria de gent que els llegeix està d'acord.
Ens sembla una bona manera de captar l'atenció de tothom.
No hay comentarios:
Publicar un comentario