martes, 11 de junio de 2013

Gin&tonic

COMENTARI A TWITER

Aquest comentari amb ingeni, és una critica als preus del Congres dels diputats. Risto en tots els seus comentaris tan a Twiter, a facebook o Instagram fa comentaris d'aquest tipus, sense pèls a la llengua, aquells comentaris que en realitat tots pensem però que no tenim aquest enginy, aquesta creació per posar-los però que la majoria de gent que els llegeix està d'acord.



Ens sembla una bona manera de captar l'atenció de tothom. 





No hay comentarios:

Publicar un comentario