![]() |
El pensamiento negativo, és un llibre que va treure al 2009 Risto Mejide, on es presenten diferents reflexions personals, vivències i creences del propi autor.
Aquest llibre es caracteritza per ser molt revelador i dir les coses que tots pensem sense cap tipus de problema. És molt directe.
És molt ràpid de llegir ja que els capítols són molt curts i gràcies a la bona manera d'expressió, passen ràpid.
Segons moltes persones que l'han llegit, és un llibre que està molt bé i ho recomanen a tothom.
L'haurem de llegir!

No hay comentarios:
Publicar un comentario