martes, 11 de junio de 2013

Entrevista Risto Mejide




En aquest cas, a Risto Mejide, li fan una entrevista de la Universitat Europea de Madrid. Li fan moltes preguntes, però nosaltres ens quedem amb els següents punts:


  • Quan parla de futur, Risto argumenta que, les empreses, s'haurien de fiar més en la seva compte corrent, que no pas, de la gent amb estudis que els hi porten els seus diners. Comenta que l'important és, tenir més ingressos que no pas el que s'ha gastat. Aquesta és la millor manera per a ell de portar aquest tema.
  • També parla de les universitats com a plataforma de fer moltes coses. Nosaltres creiem que té molta raó, ja que actualment degut a la situació econòmica que té el país, dins de la Universitat, ens haurien de facilitar el treball, obrir les portes a diferents països, preparar-nos per al futur i per la vida laboral en aquest país o fora.
  • L'últim punt que volem remarcar i el qual ens sembla més important és quan parla dels publicistes. Risto diu que els bons publicistes són aquelles persones que tenen la capacitat d'escoltar. Nosaltres, creiem que té tota la raó ja que no només un bon publicista ha de tenir aquesta capacitat, sinó que també un bon mestre l'ha de tenir. Ha de saber escoltar i posar-se al lloc dels seus infants, ha de saber escoltar, interpretar i a partir d'aquí actuar.No només els especialistes han de tenir aquesta capacitat, sinó totes les persones hauriem d'aprendre a escoltar, d'aquesta manera , moltes coses ens anirien millor.

Aquest vídeo ens sembla molt interessant, ja que mai haviem escoltat a aquest personatge mediàtic parlar de temes tant important. Ens sembla que té molta lògica tot el que diu i creiem que realment és un bon comunicador.

No hay comentarios:

Publicar un comentario